snart ellen ! :D


Hejsan .
Klockan sju ska jag till ellen är det tänkt. Ska hinna packa och äta mat men det fixar jag . :)
Just nu sitter jag och chattar med ellen . hihih ^^. roligt roligt.
Jag har ingen aning vad vi ska hitta på än men vi hittar alltid på något . Vet inte i heller hur länge jag blir där imorgon men det blir nog efter att mamma och pappa slutat .
Desutom är det fredag och jag vill helst vara hemma då . Är liksom uppfostrad att sitta och mysa med familjen och godis . Vi kallar det fredagsmys som på reklamen . Engång hade inte mamma och pappa tid att kolla på idol och äta godis . så jag blev så ledsen att jag började gråta. ALLTSÅ detta är väldigt viktigt för mig hihi ^^
hihi , ja efter detta inlägg kommer ni få tolv saker ni inte visste om mig eller inte dirrekt . fixar ett tidsintinlägg eller vad det heter. Hehe ja  . Hoppas ni gillar det .
nu ska jag kolla på tv och hoppas på att vi snart ska äta. Jag är super hunrig.
en bild på söta ellen och mig ! :)

puss&kram sötnosar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs. va med o tävla i Dagens Blogg.

Anmäl dig gärna :)

http://emsinthebox.com/2011/august/dagens-blogg-4.html#comment



Har även en tävling där du kan kamma hem ett present kort, kika in där med.! :)

http://emsinthebox.com/2011/august/utkast-aug-11-2011.html#comment

dom har riktigt coola saker!



Vink Vink :)

2011-08-11 @ 18:30:05

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0