ah ...

Hejsan .
Jaja, sjukt tänker ni att jag redan är uppe ?
Men asså mina tre små hundar lägger sig alltid i min säng . får själv ingen plats .
Så nu ligger jag i soffan och har bara tv på men kollar inget typ . Hehe ;)
Igår var min dag perfetk -bloggen då!
enligt mig hade jag mest unika bloggare idag. Tack så mycke.
Och fick ganska många kommentarer ! Jippi !
tack så mycke . ÄLSKAR alla som läser min blogg!
Måste säga detta . Att jag ska ändra bloggen och ficka ny header. Eller igentligen har jag det men den är ju på lukas dator. Men när internett blir fixat , Ja det där har jag redan berättat.
Men pappa ska ringa ditt och fråga varför vi inte fått det än !
MoBILEN funkar inte . Och jag dör snart !
Hahah

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lina&Mimmi

svar.



Frågan ställer du genom att (klicka på bilden)

och sen så frågar du på hur många frågor du vill

(eller en fråga om du vill förstås)!:)



Tack endå:D /Mvh:Lina&Mimmi

2011-07-11 @ 08:51:48
URL: http://modetvillingarna.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0