bara mys dag idag.

Hellu.
Idag tänkte jag mig en mys dag. Finns inte så mycke mer att göra än att sitta under täcket och vara på datorn . Men just nu funkar inte facebook och då blir det ännu tråkigare. Mobilen är har fortfarande ingen service så pengarna har inte kommit än ;( . Tråkigt. Jag får nog ta och spela men först ska jag kolla på olika bloggar.
Har ju gjort den headers som jag blev riktigt nöjd med men det får ni inte se än . Därför den är på lukas dator och där sa pappa att vi inte skulle instrallera detta internett på den men gör nog det ialla fall . jag har ju alla mina bilder där och har fotat en massa som jag vill lägga up men jag vill inte ha bilderna på denna datorn .
Men vi får se .
Men har städat rumet idag och om det inte finns mer att göra sätter jag mig nog vid lukas dator och gör kanske en header till . Om jag blir nöjdare med den blir det ju såklart den .
Hatar när väderet är så här ;( .
Nu tänkte jag kolla om facebook funkar om inte det så sätter jag mig vid lukas dator och fixar lite med den och lite sånt . Har även lite paint bilder att visa er . Nu när internett inte funkade innan hade jag inget att göra så satte mig och gjorde några paint bilder. Roligt roligt.
Här har ni några bilder jag älskar och saknar. saknar de i bilden .
Saknar 4-5 något otroligt mycke ! ;( <3
Ulrica , Emelie och jag - från skåneresan i 4 tror jag . 


Tycker bilderna är så underbara. Har många fler men dessa är nog mina allra favoriter.
Emelie , Ulrica är fantastiska tjejer jag saknar otroligt mycke även om jag och Ulrica går i samma klass men saknar den tiden det bara var vi tre!
Emelie , ulrica och jag gick i samma klass sedan 4 - 5 för i 6 bytade Emelie och en massa andra tjejer från klassen till hc i lödde . Så det blev bara fem tjejer . På den tiden var alltid jag och Ulrica . Vi gillade inte de andra tjejerna i klassen . Vi var varendra rast men inte själva vi var med killarna också ;).
Innan Emelie bytade var alltid vi tre eller oftas men vi bråkade ganska ofta så kommer ihåg en gång vi bråkade , då var jag alltid med Emelie . Vi gjorde allt men nu när vi inte går i samma klass saknar jag henne något otroligt mycke . vi har iinte träffats på hur länge som helst ;( . Så sorligt .
VI ALLA TRE BORDE TRÄFFAS SNART ANNARS DÖR JAG !

hihih , ni fick en liten story där om mitt liv i 4-5-6 men inte så mycke . Men de var de tre jag alltid var med på den tiden . Nu för tiden är jag med Ulrica och amanda men vi är sällen hemma hos varandra vi är bara i skolan . Jag är för det mesta med Ulrica och aldrig med Amanda . tyvärr ...

hoppas ni gillade det jag skrev.
på bilderna som jag är med på ser ni också hur mörkhårad jag var . så ser mitt hår ut igentligen .. 
fast föddes med jätte ljust hår . 
Jag vet inte vad jag passar i . Funderar på att färga håret brunt men det tror jag inte kommer hända . Älskar att ha ljust hår men vill samtidigt se om jag passar i brunt. Vi får väll se !
saknar er något enormt !<3333333

Tänkte ni skulle få se några av mina klassfoton ;)
men det tar vi i ett annat inlägg .

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Tack vad snäll du är! :) Vad kul att du tycker det! Jag kan nog fixa det!:)

växjö, själv då?

Kram

2011-07-08 @ 15:35:47
URL: http://ebbarosenqvists.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Okej, Jag är 14:)

själv? kram

2011-07-08 @ 17:00:35
URL: http://ebbarosenqvists.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0