dagens outfit . ÅHUS!!!!!!!!!!!!

Hej igen .
haha rubriken är nästan samma men nu tänker jag berätta lite mer än innan . ville bara få gjort det jag höll på med så jag kunde sätta mig ner och skriva lite mer desutom hatar jag att ha inlägg med lite text och ingen bild . Ser så tråkigt ut tycker jag . Själv blir jag inte stolt över det . haha men strunt i det nu .
Som sakt pratade mamma med Annika igår och de skulle komma runt halv elva till mig . Så jag har gått om tid men ville endå bli färdig eftersom jag hatar att stressa in i det sista. Och igår sa mamma och pappa att jag skulle ha lukad mobil . Det är min gamla iphone men kommer ni ihåg. Man kan inte låsa den och man kan inte höga ner eller stänga av ljudet . TOPPEN kan inte bli bättre än att få sin gamla söndriga mobil . + han har enormt mycke spel och sånt skit . Men jag fick lov att ladda ner saker . TACK GODE GUD !!!!!
Men är även glad att jag har en mobil men kan inte sms med mina vänner ;( . BUUU!!!!!!!
haha.
men ja , nu ska jag kolla lite på tv och äta lite .
har även fixat tidsinställt inlägg bra va ? (: . så ni får lite att läsa . Båda kommer vid tre tiden . Så just då kan ni läsa om ni vill det ! (:
Tänkte att ni skulle få dagens outfit . hihi för typ första gången .
Fast ni får webb bild .
dagens outfit består av
Leopard linne .
svart linne under leopard linnet.
nya skorna jag köpte igår .
korta tight

puss&kram gullungar

Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Okej, jo de är toppen! :D

Tack så mycket! :)

2011-07-15 @ 13:42:08
URL: http://zirres.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0