Dåliga nyheter ;(

Hejsan .
Jag gör endå ett inlägg nu . Jag har packat men har även lite kvar som hänger på tvättstället med det tar jag i morgon . Gud vad jag längtar . Ska försöka ta så mycke foton som möjligt kanske inte blir några alls . Men något jag vet är att ulricas syster och matilda ska fota oss när vi spelar tror jag hon menade så då kanske jag också kommer med . HAHa , ska försökta få tag på de bilderna.
Men det riktigt dåliga nyheterna är att pappa sa idag att en ny räkning hade kommit så min andra hade tydligen inte blivit betald . Men han skulle fixa det i morgon och sedan ringa till telenor eller ska jag säga telesnor . ah så besviken . Jag som längtat så mycke efter min mobil ska funka igen men ah nä jag kanske får vänta två  tre dagar till . Jag klarar inte mer .
En sak till . Jag är så ortroligt dum jag glömde att köpa shampo och balsam ;o . AHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi hade såklart lite hemma men det räker inte. Men mamma sa att familjen skulle komma up en dag och kolla och då skulle de ha med sig det . Jippi .
Hahah . ja det var ungefär det jag hade att säga .
Blir det inlägg i morgon .
ny bild, tog den typ igår när jag chattade . roligt roligt haha
puss på er ! <3

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0