Headern på plats

Hejsan !
Har bytat dator nu efter att jag väntat på vårt internett som tydlig inte verkar funka . Har faktiskt till och med installerat det nya internettet nu och överfört alla nya bilder jag och Olivia tagit! ;)
Och jag har gjort färdigt min header nu . Jippi och den är på plats . Bra va?
tyck på f5 om ni inte ser den ;)
hoppas ni gillade den , själv är jag väldigt nöjd . Den har tagit många timmar att göra ! ;)

Just nu sitter jag och kollar på allsång på skansen . Haha . en av min pappas kompisar fick sjunga ! Roligt att se men han var känd men han hade spelat squash och dom har lärt känna varandra igenom det men endå roligt att han känner honom ;)
Olivia cyklade hem för en stund sedan men jag har inte mer att berätta. Tror inte det blir fler inlägg idag så jag kan ju säga godnatt så länge . Kanske gör jag ett inlägg med en bild och god natt men vi får väll se .
Jag ska bara kolla på tv och datorn sedan ska jag nog gå ut och plocka mer bär . sedan inget , vi får väll se vad jag hittar på .
Har bara en sak till att säga. Älskar veronica maggion . speciellt - 17år . jag kommer & välkommen in.
just nu lyssnar jag på välkommen in, så sjukt bra .
ska gå nu puss &kram & godnatt så länge !;)
puss&kram


Välkommen in - in my heart <3




Kommentarer
Postat av: ellen

hej, kan vi inte träffas denna veckan??? Du svarar inte på mobilen men vi får höras någon dag =)

2011-07-13 @ 11:11:20
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0