high chaparral

bische bodde där , typ mitt i mot .
det var typ allt dom fick och lite till ..
dom fick det liten pistol också då och något annat jag inte vet vad det heter
några mexicanska dansare
vaskar guld .



haha , han var faktist bra


en show , där michel bisches flickvän har sytt det flesta klädderna till dom .
sjukt fina ni ska få fler bilder.










det var nog den bästa bilden jag tog


vi kollade på någon lucky luke show


där inne jobbade michael bische & det var där vi tog vårt foto ni fick se innan men jag visar den igen


den hänge där inne - det är michael bische. han vi kände


hehe snyggingar (: .
vi skulle få alla bilder sen &dom kommer ni också få.


skotten dom fick i går . Men de hade kvar skott från i onsdes så snacka om mycke skott vi fick (:


avslutade min resa med en sån här . Mumsigt.


fler bilder kommer kanske , har visat alla bilder jag ville men har runt 360 bilder.
Men tänker inte lägga in fler kanske isf (:

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Tova

snälla lägg in fler det blir kul :D<33<3<3

2011-07-29 @ 12:34:54
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Postat av: nnn

- gud så mysigt det lät! :D



- ska på stan med min älskade pojkvän ochmin bästavänn och några till

och sen tar jag väl dagarna som dom kommer! :D <33

2011-07-29 @ 12:47:28
URL: http://nathalieek.blogg.se/
Postat av: Sara - Only me

nice bilder ju :D

2011-07-29 @ 14:32:48
URL: http://ssasas.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0