Jag är så ledsen att jag inte bloggat!!!!!!

Hejsan ...
Jag är verkligen ledsen att jag inte bloggar, ni som läser min blogg ska veta att ni är bäst och sluta inte läsa den jag har ett bra stjäl till att inte ha bloggar på ungefär 5 dagar tror jag det är .
INTERNET..
mamma och pappa hade glömt att betala räkningen och då stänge dom av internett.Dom hade också glömt att betala min mobil räkning så nu har jag ingen service .( riktigt störigt) Så då hade vi inget internett så pappa kunde inte fixa det men pappa har köpt ett nytt internett. Men jag kan inte vara inne för länge för det kostar varje gång man är inne . Det är typ en veckas internett sen måste man fylla på med mer pengar. Men nu har de betalat både internett och min mobil räkning men det skulle tyvärr ta ett par dagar.
Jag kan inte lägga in bilder på datorn för han har min dator och den är inte bra ( är aldrig på den). Men nu i veckan kommer jag vara på den tills jag får tillbaka vårt gamla internett . Jag får helt enklet nöja mig med detta.

Jag kan inte berätta vad som har hänt under alla dagar men jag kan berättta om de senaste dagarna.

Igår : Igår var jag med Olivia . Vi badade och kollade på film sedan kom jag på att vi skulle träna så då fick jag sticka till barsebäck ( familjen var med ) utom pappa . Dom badade lite och sånt medans jag tränade . Sen efter bjöd mamma mig på glass. Mums . Så såg ungefär den dagen ut .

Idag: För några dagar sen bestämde min mamma och min yngste lillebror Linus på olika saker vi skulle göra i vecka ( MAMMA ÄR LEDIG) . bland annat skulle vi ut och vandra så det har jag gjort idag. Vi gick i järavallen och hade mat med oss.
Imorgon ska vi till MALMÖÖ . och gå och titta runt .
Olivia kanske ska komma hit lite senare om jag får tag på henne . Ihelgen hade hon varit hos en klasskompis . HENNES DATOR HADE PRECIS BLIVIT KLART så jag var väldigt glad men när jag träffade henne i går berättade hon att skärmen hade gått i sönder . NÅGON HADE TRAMPAT PÅ HENNES DATOR + hennes mobil hade hon cyklat på - KLUMPIG BÄSTAVÄN JAG HAR?
Och hon är hos son mamma och de har inte hem telephone . Så jag når inte henne . Jag ringde innan men då sa hennes mamma att hon skulle ringa tillbaka men det har hon inte gjort sen cyklade jag till henne men ingen var hemma .
Jag kanske cyklar igen , Även om det är en bit .
Jag vill så gärna att hon ska komma och sova över.

Nu sitter jag här framför datorn och längtar tills vårt andra internett ska börja funka och MIN MOBIL.
Jag har levt utan att sms i fem dagar - REKORD . Jag håller på att dö ...
STAKARS MIG .
INGET FACEBOOK , INGET BLOGGADE.
Har faktiskt läst bloggar från mammas mobil men jag har ingen aning om hur man gör mobilinlägg. DET FUNKAR INTE . Men nu har jag kommit till rätta.

Olivia har också berättat att hennes pappa har hittat en ny tjej - REDAN?
Men kul för honom , fast hon hade två barn . En i samma ålder som OLivia och den andra i Emilias ålder. Jag är ju hennes låssas syster . haha , men jag får ju nya kompisar.

Idag ska mina brödrar kampa?
De ska ligga ute i tält och sova där , inte så konstigt men de håller på och säga att de är riktiga vildmän men de har precis handlat godis, och det brukar inte vildmän ha ?
hahaha . Jaja , roligt roligt .

Nu tänkte jag cykla till Olivia igen .
Ni får ha en underbar dag .
NI får en bild på mig idag,  men en gamal för jag är ju somsakt på min dator.


ursäkta bilden - gamal men hittade den bland mina favorit bilder.


gud vad jag saknar denna tiden !


aw . haha

Här får ni några till av mina favorit bilder , jag använde väldigt ofta innan !
bilderna är från förra året tror jag. ( då jag inte använde smink)




faktiskt gillar jag bilden , Den är från förra året- vid midsommar.






väldigt nöjd med bilden ;) + jag har min älskade squash tröja på mig"

Nu när jag inte haft internett har jag gjort en super fin header . Men den är på Lukas dator . Lägger upp den så fort vi får vår andra internet .. !!1


puss&kram älskade bloggläsare som fortfarande läser min blogg trots jag gjort bort mig! <33333


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0