Lyckad dag?

Hejsan .
Min dag har faktiskt varit väldigt lyckad. Har haft många kommentarer från er . TACK SÅ MYCKE .
Eller inte många men har åtminstånde en eller två kommentarer på varje bild . Tack !
Statistiken är inte helt bra endå . Är inte nöjd . Säger inte hur lite jag har och det är väldigt tråkigt eftersom jag verkligen gillar att blogga. Hoppas det bättrar sig.
Jag och olivia har inte hittat på så mycke . Ungefär vid tolv eller halv elva cyklade vi till Olivia. Vi skulle fota och lämna hennes saker . Men det blev aldrig av eftersom hennes mamma ville att vi skulle måla . Vi fick belöning . Läsk . När vi kom hem åkte vi till bahause eller hur det stavas och handlade glass som min pappa böjd oss på ! Snällt
Nu är vi hemma och vi ska nog bada och Olivia ville att vi skulle ta lite bilder . Haha så det kommer vi nog göra !

En bild på oss nu !
VERKLIGEN inte serriöst . JAG LOVAR!
haha

puss&kram bloggisar

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0