rätt nöjd

Hejsan .
Är inte riktigt färdig med designen men nästan . Behöver lite hjälp om någon skulle vara snäll och hjälpa mig . Det jag behöver hjälp med är att byta färg på bakgrunden och hur man bytar färg på texten i menyn . Om någon kan hjälpa mig kommentera bara då .
Snart hoppas jag att mamma och pappa kommer hem så vi kan åka och handla.
Men de kommer nog snart.
idag när jag fixat designen har även lärt mig hur man gör mobilinlägg och tidsinställt inlägg nu så i morgon ska jag fixa lite av det . Men kan ju inte göra mobilinlägg eftersom min mobil inte funkar. Jag orkar inte berätta allt det igen men om ni läst bloggen kommer ni nog i håg vad som har hänt med mobilen.Hoppas vi kan fixa det i kväll så jag slipper oroa mig mer

- Det jag fixat är. -

§ :bakgrunden

§ :blilden och profilen i menyn

§: så man ser vilka bloggar jag länkat igen .

§: Kommentar rutan

§: Ändrat något på kommentar . texten eller vad jag ska säga.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag tror det var allt , Men vill ju ändra texten i menyn man kan ju nästan inte se vad det står . Jag tycker det är lite störigt men hittade inget om det så då kan jag inte göra något.
Jag ska försöka lite till innan mamma kommer hem . Kanske hittar jag det men det märker ni ju .
Kan ni inte se det jag ändrar tryck på f5 ..
Jag bjuder på en sko bild . som jag ungefär tog kanske en eller två veckor innan skolavslutningen på väg hem från Olivia . haha

Hoppas ni gillade den nya designen .
puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0