Sover hos Olivia ikväll

Hejsan .
Idag var en riktig mysig dag.
Köpte inget eller jo godis . Men inte alls mycket. En påse Skitlet och tuggumi i en usa affär - ÄLSKAR USA !
Olivia köpte en sak som jag kan visa sen för hon har den hos henne .
Vi åt bara pölse men endå gott. Linus köpte ett spel och lukas massor av amricans godis som mig fast mycke mer.

Mamma släppte a oss vid Olivia för vi hade cyklarna där för innan cyklade vi dit och frågade om hon fick och sen duschade hon också men ja sen cycklade vi hem och badade och nu kom Emilia , Så snart kommer nog Camila och hämtar henne sen cyklar nog jag och Olivia hem till henne men i morgon måste jag nog hem på morgonen eftersom mamma har ledigt denna veckan har vi bara gjort roliga saker och jag tror vi ska till stranden i morgon vi får väll se.
Nu kollar vi på när Linus spelar sitt spel och ska försöka övertala honom att vi ska få se på tv :P. Hahah

DEt vi köpte lägger jag up i morgon så jag kan visa vad hon köpte för jag har somsakt inte fotat det.

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0