tidsinlägg eller vad det nu heter (:

Hejsan !
Hehe som ni kanske läser i rubriken har jag ingen koll på någonting , hehe har liksom glömt vad det heter och hur det stavas men orkar inte leta up det . Hehe så lat är jag men nu är det alltså tidsinlägg eller vad det nu heter eftersom jag är i hay chaparall . Hehe och gottar mig . Vi har precis kommit fram för det sa mamma och pappa igår att vi skulle köra vid åtta och komma fram vid tio . Gött ju . Men kanske bloggar jag från pappas dator om jag får det ''
Hehe , men det tror jag , jag kanske inte har tid men jag kommer ta bilder eftersom det är första gången vi är där och vi känner några som jobbar där . Bra va? (y)
Yeye , hoppas ni endå läser nu när jag är borta .
Här har ni en bild eller fler , det märker ni nog ! (:

haha , som ni såg blev det bara en bild , hehe datorn är så seg tyvärr ..

puss&kram (y)

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0