40 situps !!

Har precis ätit massa skit som bara gör att man mår illa och sånt skit ..
Då fick jag en super bra ide . Att göra situps . Gjorde faktiskt 40 styck fast 20 i taget ;)
eftersom jag faktiskt har cyklat varje dag och som jag faktiskt har glömt att berätta så tränade jag faktiskt i torsdes med laget ..
Men ingen vanlig utan vi ''dansade'' zumba !
Tråkigt tyvärr jag hade nog tyckt det var roligt att göra det med folk man umgås med men nä . Jag umgås inte med folket i laget . Jag är liksom nyast . Jag vet inte hur länge det skulle ta att bli vänner eller så man kan vara efterskolan eller sånt men skit samma igentligen .

Jajaj , det har varit en bra vecka faktiskt .
Nu sitter jag och kollar på pappas favorit film på tv '' Jerry Maguire'' Den är väll okej ;)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: linn <3

nicole , :D

du är hur snäll som helst , och jag lovar att du kommer få det roligare ! :)

2011-06-18 @ 11:56:35
URL: http://linnsaamberg.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0