Blev riktigt arg i går kväll!

Hej
Igår gick jag och la mig sjukt tidigt just för Lukas min störta lillebror höll på att försöka stänga av datorn och sånt jag blev sjukt iriterad och sen höll han på  och vara kaxig och jag var nog väldigt trött för jag blev nog överdrivet arg men endå ...
Idag ska jag nog bara slappa och ha det gött . Just nu regnar det och sånt men vi får väll hoppas att det inte gör det sen . Olivia ska på sommarskola och sedan på något pyssel skit vi var på förra sommaren men jag tyckte inte det var kul . Jajaj , kanske ska vara med någon annan nu eller så ! 
Nu ska jag göra en header till Ulricas tävling !



'
ush , bild sedan igår (osminkad och sånt )

puss&kram

Kommentarer
Postat av: värdens bästa vän Olivia<3

snygging !<3

2011-06-20 @ 15:16:33
URL: http://snyggeolivia.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0