blivit jagad av en låsas struts ;s

Hejsan !!
Jag har inte glömt er , jag har bara inte haft tid och det är jag hemst ledsen för men så blir det i bland nu i sommar.
Jag tänkte berätta vad som har hänt de tre senaste dagarna .

Midsommar/fredag
Precis innan vi gick bytade jag faktiskt om till något mer praktiskt och det ångrar jag inte alls för vi skulle spela fotboll och base boll .
När vi kom dit hade jag jätte tråkigt men sen efter vi ätit typ jordgubbs tårta så gick vi alla barn och plockade plommor och sen hade jag bara roligt resten av dagen . FANTASTISKT ROLIGT.
haha , vi spelade fotboll och jag råkade faktiskt göra 4 själv mål men inte med flit , HAHA asså hur lyckas jag , det var iallafall jätte roligt jag kan ju inte berätta allt . vi gick hem vid typ två ..

Lördag
Vaknade av att pappa öppnade dörren och sa att jag MÅSTE gå up och jag bara ''varför?''
jag hade helt glömt bort att jag skulle iväg och jag skulle typ iväg om en timme klockan var runt 10 .
När jag kom till malmö där dom stog och väntade . Var Emily och max ibilden . Max var henne kompis ..
Men när vi kom fram åkte vi jätte många karuseller . Speciellt tornado .Haha aw max tappade sin mobil iden ;s
men JAG ÅKTE FAKTISKT fritt fall eller vad den heter för FÖRSTA GÅNGEN . asså stolt ""
Men när vi skulle gå till bilen var den någon sorts parad eller vad det heter så hamlade jag på andra sidan och Emily och Max på andra så när det var över skulle jag gå över till dom så helt plötsligt skriker Emily '' Akta '' så kollar jag bak och så kommer det en ''låsas struts '' så jag börjar skrika så började den jaga mig ;o . FY vad jag belv rädd och ALLA SKRATTADE ;(

Sen när vi åkte flumride satt jag fram och Emily i mitten och sen Max på sista baken blev vi skit blöta och alla GAMLA TANTER OCH GUBBAR STOG OCH SKRATTADE ASSÅ PINSAMT ;o

Sen när vi kom hem frågade Emily om Max ville sova över också sen gick vi bort till någon kille till och frågade honom om han också ville sova över , roligt var det iaf. vi somnade runt 2 halv 3 sen vaknade vi igen vid fyra och sen sommnade vi igen .

Idag
Idag vaknade jag super tidigt runt nio av kissinöd eller vad man ska säga .
Men lite senare när alla var vakna ringde vi en till kille och frågade om han också ville komma och det ville han sen spelade de lite på tv sen ville alla gå och bada men jag hade inte med min bikini så jag och Emily skulle bara kolla på men när vi precis kommit dit ringde pappa sen kom pappa .

ungefär så har mina tre dagar sett ut .
Ni får ursäkta att jag inte bloggat . Men har inte haft tid .

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0