Första sommarmorgonen ;)

Heyy
Ligger i soffan och kollar på tv . Vaknade för en lite stund sen .
Måste bara berätta en sak jag gjorde i går

: Lukas och Linus var ute och stuttsade så vill jag gå ut och skrämma dom , så jag ställde mig vid en stor buske och höll händerna på munnen och började låta så som en tiger låter '' raww'' Jag gjorde det ett par gånger sen hörde lukas mig han bara '' nikki'' sen började han gråta ;(, han blev så rädd att han började gråta , naw. 
så gulligt, när vi skulle gå in skackade han :s , duma mig .. !!
Men jag kunde inte hålla mig för skratt ..
Hahah
bild sedan Olivia och jag var ..

Idag ska jag vara med Olivia här igen ;) , ska väll snart möta henne ..

Puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0