Hejj , nä vänta Godmorgon !!!!'

Har presic vaknat över att lukas började prassla i rummet brevid . Så jag sitter och kollar på bigbrother!!!!!!!!
Igår fick vi ett xbox det gammla när vi redan hade det nya ...
+ wii ..
Hihih , men vi spelar aldrig men till wii fick vi i julas och xboxet fick vi förra julen och vi har inte hunnit köpa alls mycke spel till wiiet , vi har nog två spel ?

Jag ska nog vara med Olivia idag, måste ringa henne sen och fråga om vi ska sova över HÄR!


Jaja nu ska jag gå ut och hämta posten ..
Ett paketm väntar kanske på mig!??!

Ha det gött i det fina vädret!!!!!!!

En liten bild på mig och min älskade bästa vän!"¨

'
hIHIH ,  tror ni redan sätt den men den är bara för underbar!!

puss & kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0