godmorgon

Godmorgon.
Idag vaknade jag av att mamma ringde typ halv åtta ;(. Hon skulle väcka lukas så väckte hon mig ;(
Strunt samma jag är rätt så pigg nu .
Idag tror jag inte att jag ska göra något speciellt. Olivia kanske ska komma hit och sova över . Annars ska jag nog inte göra så mycke .
Kanske sitta där ute och kolla på film , ah jag vet inte kanske bada lite eller så .
Mamma och pappa köpte iallafall köttbullar och macaroner som vi skulle göra till lunch idag. '
Nu sitter jag i soffan och kollar på tv , tråkig tv . ingenting på tv ju men det skiter jag i faktiskt . Ska nog gå ut med Molly,Moa och Saga. Men annars ska jag kolla lite på tv .

Det blir tyvärr ingen bild, jag vet hur tråkigt det är att läsa då men datorn är riktigt seg så ja
Statistsiken är riktigt dålig, men vad ska jag göra ?
jaja , får nog länka med lite folk , inte för det hjälper så super mycke.

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0