Kedjan hoppade -.-

Hejsan .
Nu är jag hemma från en rolig dag med Bästavän!
Som vi har cyklat idag!
Först cyklade vi till Olivias mamma och hade det lite gött där!
Sedan hem till Olivias pappa och hämtade hennes dator sedan cyklade vi tillbaka till Olivias mamma sen igen till Olivias pappa för att äta sen cyklade vi hem !
Men sen när jag skulle cykla hem hoppade kedjan ;o
AHHH , men jag hade bara kommit en liten bit som tur . Så jag fick gå tillbaka till Olivia och så fick hon laga den för jag kan inte sånt. Hihi
jaja , nu ska jag tjocka mig och sedan kanske göra lite sitaups . Hehe !

Bilder från idag!
Jag bytade kläder sen men orkar inte ta bilder på det !
Haha , Olivia försöker komma in till påfåglarna !"

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0