Körsbär & poolbilder

Hejsan .
Om typ en halvtimme sticker vi till dom på gatan och firar midsommar, kommer nog vara där väldigt länge och detta kanske blir mitt sista inlägg för idag , kanske gör jag ett snabbt inlägg precis innan vi går men bara kanske .
Innan var jag ute och fotade lite på poolen . DÅ var Lukad uppe på taket och såg att körsbären var färdiga eller några stycken men jag fick några och fotade dom med , nu badar mina lillebrödrar i en pool som inte är färdig än för vi håller fortfarande på att laga dem men vi håller på och fylla den nu men varför badar dom nu då?
haha , funderar faktiskt på att hoppa i men jag duschade ju innan och vill ha ett ny duschat och frächt hår till sen + jag hatar blött hår.JAJA . Tänk om jag inte orkar gå på bakken imorogn för vi kommer säkert vara där länge men eftersom vi bara kan gå hem men tror mamma kommer nog gå hem med pojkarna lite tidigare eller åtmistånde Linus . Men jag hoppas verkligen att jag orkar i morgon vilket jag vet att jag kommer göra ?!?!?!
här har ni bilderna !
Jag älskar att ta bilder på vattnet , det ser så sommrigt ut !
Lukas hämtar körsbar fast på bilden blir han jagad av en geting eeller något sånt!
haha
hörs imorgon innan jag sticker till emily utan för malmöö om jag inte skriver sen !

puss&kram

Kommentarer
Postat av: ULRICA

Förlåt mig! Min blogg blev helt konstig så jag var tvungen att fixa en ny :( Men headerna kommer upp imorgon istället!

2011-06-24 @ 17:03:13
URL: http://uulricanilssons.beldo.se
Postat av: Ellen

Haha, stackars Lucas :P saknar alla i din familj till och med =)

2011-06-25 @ 13:24:58
URL: http://minininni.blogg.se/
Postat av: louise

jättefin blogg du har! :D kram!

2011-06-25 @ 21:21:59
URL: http://louiisefriidh.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0