Ny header - KANSKE??

Hejsan igen .
Jag har ingenting att göra , tänkte nog sätta mig ner och göra några headers . Men jag bara kanske använder de . Det beros på hur de kommer se ut + att Emilia också skulle göra en till mig .
Olivia kommer kanske hit senare idag men hoon är först på sommarskola-.- . Asså hennes föreldrar tvingar henne , sjukt taskigt och hennes pappa har tagit henne dator som vi spelar sims3 på :( . Gud vad jag vill ha det nya sims3 -leva livet tror jag det heter . Jag kan inte spela sims3 på min dator för den bara stängs av men jag och Olivia har simsen tillsammans , fast jag har bara köppt ett och och sen delade vi på ett. Men jag har sån här dum städvecka igen för förra gången gick alla penar till bakken vilket jag inte visste. Men nu har mamma kommit på mycke mer att göra så Lukas och Linus ska hjälpa mig . Har faktiskt städat mitt rum och ändrat om , blev faktiskt nöjd . Tog ut alla mina saker från hyllor också och damsugade och dammtorka . Nu när jag sitter här och skriver det känner jag verkligen för att åka till Nova lund eller Entre . Men det kommer inte gå , passar linus och ingen som kan köra och är PANK . Men snart är det ny måndad men det hjälper inte så mycke för jag får inte alls så mycke i månads peng , Men det är bara för att mamma betalar alla kläder och sånt . Måste verkligen handlada nya kläder för jag har inga kläder alls fast igentligen behöver jag inte det nu till sommar men jag behöver verkligen nya kläder, Får väll fråga mamma någon dag nu i veckan .


gamal bild ..

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0