OV-Beach och kusiner.....

Snart kommer farmor och hämtar mig ..
så drar vi till kävlinge. Sen åker laget till helsingborg och spelar matcherr......
Hoppas det slutar innan klockan halv sex för då ska vi till min kusin som fyller typ 23 eller något sånt ?!?!
Annars måste jag ta tåget till Malmö . Skulle iförsig klara det men är lite så över att det kan bli sent och man vet aldrig vad som kan hända.
Men om det nu skulle bli så kunde jag prata med mamma i mobilen hela tiden eller något sånt .
Känns nog bara som en vanlig dag men lite längre att resa!

Ska gå och äta frukost och sedan sätta mig framför tv . Blir väldigt dålig upptradering så alla vet.
Är i väg hela dagen + det prospå vilken tid jag kommer hem ..

Ha det gött i solen idag för det tänker jag ha !! :-d





Puss & kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0