Popcorn

Hejsan .
Snackade precis med Olivia om varför hon inte ringde innan . Hon skulle typ iväg eller något sånt . I morgon ska hon till Öland med hennes mamma . Tråkigt att hon är borta över midsommar för vi brukar nästan alltid vara med henne på midsommar. ajja
Pappa och jag var precis iväg och handlade . Vi handlade bara - Popcorn, balsam, äpple,saft, och diskmedel.
Har precis ätit ett äpple och det var super gott men nu ska vi gotta oss vid tv .
Imorgon blir det en riktig städar dag om jag inte ska vara med någon . MAMMA BETALAR MIG. Haha 30 kr i timme . 10 timmar= 300 kr .
Hahah. men vi får se för jag kanske ska vara med Ellen för hon frågade men vi har inte bestämt . Vi får helt enkelt se .






Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag ringer eller smsar typ vid kl 9 så vi kan bestämma, saknar dig :* <3

2011-06-22 @ 22:25:46
URL: http://minininni.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0