saknar lödde.

Hejsan
Nu sitter jag här ute och kollar lite på olikaa saker på datorn . Det börjar också lukta mat så vi äter nog snart.
Jag snackade percis med Emilia vilket vi fortfarande gör men hon ska faktiskt göra en header till mig . Inte helt säkert att jag ska ha den som header för jag är lite nöjd med min egen men vi får se , det gjorde inte henne något hon ville mest öva på att göra det.
Asså gud vad jag saknar tolvåker skolan eller söderpark som denn heter nu men innan hette den delen också tolvåker . jaja skit samma jag saknar det bara . Jag och Emilia var nästan varje dag .
Men vi var tvyungen att flytta ;(
ahh jag vill fortarade bo i lödde fast då hade vi ju inte haft vår pool och sånt men jag älskade att bo där .



Jag ska nog gå nu !

puss&kram älskling bloggläsare

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0