shalalala , hemmaaa ;)

Hejsan svejsan !

Nu är jag hemma men ni kanske fattar det om ni läser rubriken ;)
Ja , som planerat var jag och Olivia på Entre . Jag handlade bara en magtröja och ett par leggings medans Olivia bara köpte ett armband ;o . SKIT SAMMA IGENTLIGEN . Hon får ju köpa vad hon vill ;)
Jag har tagigt bilder så här har ni bilderna !



Magtröja - Monki 150kr
korta leggings ( bikerpants black/lace - Ginatricot 59kr

Shortsen jag hade idag och tröjan jag köpte idag !
LÖÖVVEE

SNART REKORD !! ;o
har varit med Olivia i en vecka nu och snart har vi rekord imorgon . Imorgon kommer jag förmodligen vara med Olivia i skulle se och på Söndag ska jag till Tosselilla med henne och hennes familj . GRATIS därför följer jag med typ hennes morfar betalar ;) . GÖTT JU !
puss&kram
puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0