sitter ute i soffan och lyssnar på bra musik och gör header- Det är livet

Hejsan .
Ja, nu sitter jag ute och har precis ätit frukost , snart ska jag nog gå in och städa lite . Mamma sa att vi skulle göra några timmar varje dag sen skulle vi ränka hur många timmar vi jobbat tillsammans på fredag. rätt bra endå för om vi jobbar mycke en dag blir det ju många timmar , mamma sa att det gäller också om vi hjälper pappa där ute med poolen eller rensar ogräs eller något sånt . Men idag är jag inte alls på humör för att städa , jag vill heldre baka . Innan vid typ halv elva när vi gjorde frukost sa jag helt plötsigt att jag ville baka chocklad muffins ? haha . Så jag kanske gör det sen man kanske inte muffins . Vi får se , men jag tror nog att jag bakar i dag . Jag älskar att baka ..
Men jag hoppas Olivia kan komma senare men det tror jag också men jag vill inte vara här ?
Nu ska jag fortsätta att göra headers en liten stund till sen tror jag att jag går in och städar lite och får det tråkiga gjort ...
Inlägg blir lite tråkiga utan bilder så här har ni lite webb bilder på mig och Olivia som jag hittade precis när jag kollade igenom webb bilderna.
Hahaha, inte så seriösa bilder men endå gulliga ..

puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0