STÄDAT !''

hej igen ..
Nu har jag städat i mitt lilla söta rum !!!
Jag har faktiskt tagit bilder ..
Sedan ska ni få en bild när jag sminkar mig ( kanske inte så intresant men endå)
Jag har ringt och pratat med Olivias mamma efter som derar hem mobil inte är i gång och Olivia har ingen mobil som funkar så..
Hon var hoss en kompis men henne mamma skulle ringa och prata med henne vid tio vilket är snart och sedan ringa tillbaka sedan frågade jag henne om hon kunde fråga om hon ville sova över här men jag tror inte hon vill det imed hon redan har sovit över med en kompis men vi sover aldrig över längre ..... ;(;(((((

Jag måste gå och städa nu i huset men först kommer bilderna...

Före
det är hela mitt rum ....
smink bord som är lite fult med annat skit...




EFTER












N'R JAG SMINKAR MIG..



Har bränt mig som in iiiiiii.... :s

Ha det gött!

Puss&kram




Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0