3 dagar kvar!?!?!

Heeyyy
Nu är jag hemma från en lång dag!
Först en lång skoldag . Sendan hem till Amanda nilsson med Ulrica nilsson,
Där åt vi sen gick vi upp på hennes rum sen gick vi till hennes träning.
Där träffade vi hennes kille, MOaaaaa bääääästa martinsson och saga martisson och fler såklart.
Usshh vad jag har saknat moa och saga !
Super duper länge sen jag såg dom !
Dom är tvillingar.
Sen hämtade pappa mig och då åkte vi och handlade.
HAN VISADE SIN SUPER FINA TATUERING!
det kommer bild i morgon .
det står '' nicole , lukas och linus''
Så fin!
sen åkte vi till farmor och nu är jag hemma!
Ja , i morgon är det bara tre dagar kvar tills pappa åkte till washington .
Kommer sakna honom!
Bloggar nog i morgon ! :D

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0