Angående headern

Hejsan
Jag har inget att göra , Kanske ska jag fixa en ny header
Angående heders tävlingen eller när man skulle rösta vilken header jag skulle ha , så blev det 1 eller 6 tror jag så länge sen jag räknade men jag bestämde mig för att ha kvar eftersom det blev oavgjort,
Men jag är inte nöjd med den , Jag tänker hela tiden på att fixa en ny men jag har inte haft tid .
Men som sakt kanske jag gör det i kväll, Vi har fått hem , lite böcker som mamma beställt på internett på någon sida
Det är tecknaböcker
Mina brödrar köpte vars två men dom jag ville köpa fanns inte eller hade inte kommit ut så jag struntade i det:/
Men linus köpte : teckna drakar & lär dig teckna dinosaurier
Lukas köpte : konsten att teckan människor & teckna film
Linus är bara runt åtta år så jag kan förså att han köper dinosaurier men lite tråkigt tycker dock jag ;)
Men jag kommer nog använda lukas böcker mycke .!
Jag bloggar nog inte mer ikväll om jag inte lägger in headern om jag ska göra en , men vi får se ;)!
HA det gött "! ;)

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0