ARANÄS AVKLARAD NÄSTA SOVA.

HEJSAN

Nu är jag hemma från Aranäs ,eller  jag har varit det rätt länge.
Men jag har ätit och fixat en header till en kompis. :)


Jag måste nog faktiskt säga att jag tycker synd om Lisa,Emmy, Anna & Linn som var tvungna att åka bil hem och dit. Jag hade själv varit sur , men för mig spelar det ingen roll eftersom jag inte är så ''JÄTTE'' bra kompisar med dom i laget. Jag känner mig inte så jätte välkommen ibland så jag går häldre själv då men jag har varit med
Matilda, sofie , rebakka, ulrica(lite) , my och victoria.
Men det är väll helt okej.
Men skulle faktiskt vilja bli kompis med dom andra. Men somsakt är dom ''en grupp'' så jag vill gärna inte tränga mig in..
jag är inte blyg men när det gäller grupper kan jag inte bara komma in i dom , det känns helt fel på något konstigt sätt.
När jag väll känner alla så är jag inte ett dugg blyg , nni ska bara se mig iskolan . Jag kan säga ''hej '' eller vad som helt till vem som helt ska jag säga :)

Jag har haft en underbar helg. Förutom att Ulricas axel gick urled. USH, vad hämskt .

Nu ska jag dra och kolla på ÄLSKADE bigbrother. :) <3

som ni ser i rubriken står det
'' ARANÄS AVKLARAD NÄSTA SOVA ''
jag är super trött men ska nog inte sova på ett tag. Ska nog ta mig ett äpple eller något och kolla på bigbrother.
Hejdå älskade bloggläsare.
Kommentera gärna ;)



Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0