Att sluta tio över 1 är bara för gött!

FREDAGEN DEN TRETTONDE ! :)
jag trodde det skulle vara otursdag men nej , LÄS DETTA.!


Det började med att vår so lärare var sjuk så vi trode vi skulle få vikarie men nej, Det kom en
lärare och sa att '' jag har pratar med birgitt och hon hittade ingen vikarie så ni får gå hem ''
Alla bara jaaaaaaa.!!!!!!
Men jag och Hedvig var inte så jätte glade trode vi skulle sitta och vänta en hel timme på tåget.
Men jag kollade på något sak i min iphone att det var försenat 15 minuter så vi gick ner till tåget och nu sitter jag vid datorn .!
Tänk om jag inte kollat då hade jag blivit arg och jag sätt det sen .... :)

Idag ska jag bara vara med Olivia. Tror inte att det blir något sova över.


Här har ni ett par bilder jag hittade på Olivias dator :)









Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0