BIGBROTHER.

Heey,
Nu tänkte jag sätta mig vid datorn och kolla på big brother. Har missat sjukt många avsnitt efter strömavbrottet.
Jag missade det i söndes och då vet man inte vad som ska hända den veckan .
Men det är säkert något roligt.
I morgon är det FREDAG!
YEEHH.
Då är det bara en dag kvar tills jag träffat Emilia.
Fredag är alltid bra . Vi slutar tio över två men jag måste vänta på det dumma tåget som går
fem över tre . SKIIIIT. jag kommer hem lika sent som vanligt då ungefär . Det är så sjukt segt.
Hatar det .
Sist hade jag och en klasskompis tur för då körde vår klassförståndare oss men jag tror nog inte han gör det i morgon.
Yeh , det finns faktiskt inte mer att berätta.
Jag tänkte också rita lite men tror nog inte det blir bild på det. (är ju inte så bra på det)
Men här kommer en bild .


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0