Byta skola eller byta klass kanske ?

hellllllooojsan .
Som ni ser i rubriken är jag lite fundersam över att byta klass eller skola. Jag kanske stannar i min klass men som det ser ut nu vill jag verkligen inte stanna.
Killarna avskyr mig ''typ'' dom säger att jag är tjock och sånt . OKEJ JAG ÄR TJOCK MEN DET ÄR INTE SÅ KUL ATT HÖRA DET NÄR MAN VET ATT MAN ÄR DET''
Sen kallar dom mig för '' KÖNSLÖS '' MOGET. jag vet , Det är ju såklart inte det enda dom säger men jag vill inte ta upp det nu + en sak till jag inte tänker säga här , tyvärr , ni kan gärna fråga privat men jag skriver inte det här , dom kan läsa den förstår ni...

Ursäkta min dåliga uppdratering idag -.-
Datorn är sjukt seg och sen gick det inte att komma in på blogg.se så då åkte jag ,mamma och pappa och handlade blommer till trädgården :)

Ha det gött ;)



repris bild , den jag föröver bilder från kameran är sönder.....


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0