FEST I HELA HUSET"♥

Heyy"
SItter här vid datorn och lyssnar på FEST I HELA HUSET!"!!!!!
s¨å sjukt bra .
Jag cycklade hem ovanligt snabbt idag. ( 10-15 minuter idag vanligt är det 20-25 )
Men det var säkert för jag lyssnade på den hela vägen hem !!!

Nu sitter pappa på ett flygplan till Washington :O
Så fuskigt. Men som jag har sakt nu ett par gångner så ko
mmer han ju köpa saker till mig + jag skulle kanske få följa med någon annan gång. Ibland är det bra att vara den enda dottern/ flickan i familjen :).

Mamma har presic kommit hem . Så snart ska vi nog åka och handla.

Imorgon blir det tidigt upp och jobba i MALMÖÖ !!!
Både jobbigt och roligt ska jag säga.
Sen ska jag till EMILIA i lödde !!
Som jag saknat henne . Ska ta med min kamera + att hon hade en så det blir nog massor bilder!!

Jag har inte mycke mer att berätta .







Ha det gött !
kommer nog något inlägg ikväll !♥♥


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0