godmorgon sötisar

Hallow bloggisar :)
Idag är det första maj :)
Idag vaknade jag klockan nio . Skönt säger jag bara , Låg kvar i sängen och kollade lite på min iphone .
Snart ska jag iväg och kolla när Linus ska match .
Seth hans kompis kom klockan nio . Heheh . Lite jobbigt jag hade inte tagit på mina kläder än men jag var bara inne på mitt rum så .
Men det ska bli kul att se Linus spela . Han är bara åtta år och + det är första gången jag ser honom spela så det ska bli väldigt kul .

Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på musik . Pappa köpte spotify igår . Yeeh. Men vi har den tillsammans hela familjen men jag har en egen också . Men det är ju tid på den men den heter ''  nikkki97 ''
Lägg gärna till den :)
Jag tror inte jag skriver vad vår tillsammans heter .
I med där finns mina lillebrödrars och min pappa och mammas musik också så ....

Jaauu .


Det blir nog bloggisen i kväll .
Jag är i väg hela dagen tror jag .


BIIIIIGGGBROTHER I KVÄLL JU .
YEEH . GÖTT


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0