GRATTIS EMILIA PÅ NIO-ÅRSDAGEN!

Hej, ursäkta för min extremt dåliga inlägg idag. Har inte haft tid . Jag har varit på handbolls avslutning , då vi mötte tränarna med p-97 . INTE KUL ALLS. jag var bara rädd att göra bort mig , i med jag inte känner killarna lika bra som dom andra i laget. jag råkade stjuta rakt på målvakten ?!?!?! Hur lyckas man med det. HELT SJUKT VAD JAG ÄR DÅLIG. men men .... sen blev det tal och sen rengnade det godis och pennor. brydde mig inte så mycke om hur mycke jag fick . Fick typ en godis och en penna . Jag la mig inte ner på marken som en hulligan efter lite godis utan bad mamma gå och köpa lite till mig . Min lille bror var sjukt sööt ! NUMMER 7 . AWW , värdens gulliaste. jag tror också det är den minsta gruppen 03. Jag har inte gjort mer. Ville vara med Olivia men hon skulle på tivoli eftersom hennes lillasyster fyller år i dag. Grattis EMILIA på 9årsdagen gullunge. Tror inte jag och Olivia kan vara i morgon iheller då ska Emilia nämligen ha barnkalas . Hahah, så länge sen man sjölv hade det , SAKNAR TIDEN . :) ha det gött puss & kram .

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0