Långtråkigdag.

Hejsan
Idag har jag varit i skolan , som ni kanske har märkt.
Den var lång och skit tråkig. JAG PALLAR INTE SKOLAN.
Men snart är det sommarlov. Skönt.
Jag har inte läggt in något inlägg för jag tänkte fråga Olivia om vi skulle vara
men det gick inte (och jag tog inte med cyklen ) så jag fick vänta i typ en och en halv timme på mamma.
Drygt.
Är hemma nu , kom precis hem , det ser ut som skit här + att lukas har
tre tjejer i rummet och en killkompis?!?!?!?!?
Han är så konstig . !!!!!!
Men det är ju alla killar.
Jag har inget mer att berätta , Vi ska nog grilla och sen kanske jag ska vara med Emelie i helgen .
Det gick inte för henne men hon kanske ska komma till mig, Hon har inte svarat än.




Ha det götttttttttttttt


Repris bild , sorry
Det finns APSOLUT inga blommor i vår trädgård det är lite konstigt . Ni ha bara se vår trädgård.
Kommer nog bild ikväll .
Puss & kram


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0