pysslat

Hey

Klockan är elva och jag har redan gjort massor.
Jag har baland annat fotat, pysslar och suttit vid datorn .
Man brukar inte pyssla när man är sjuk men jag är bättre i dag . Mamma och jag kom
överens att jag skulle vara hemma idag och bli riktigt frisk. Jag är fortfarande väldigt förskyld.
Jag har presic blivit klar med pyssladet . Jag skulle räkna matte men så kom jag på att
jag inte kan för jag ska göra diagnos :p. Så då blev det inget med matten men endå..

'















Scrapbook är en bok man kan fixa till , eller vad man ska säga. Det är riktigt kul .
Jag fick det i julklapp av min pappas moster.
Idag gjorde jag ingen hel bild till boken utan bara ett lite brev( kort).
Jag har tyvärr inte tillräkligt med matrial för att göra en sida full med bilder och bakgrund och sånt.
Men jag ska ta och köpa det.



Har också ritat , förvänta inte att jag ska läga ut många bilder som jag ritat.
Ritar som en kratta. !





Nu tänkte jag sätta mig och måla naglarna. Men vilken färg.
AHHH, har så många det blir nog svårt att välja . !!!!!!!!





Vi får se vilken färg det blir.
Glöm inte rösta på vilken header jag ska ha. RULLA NER LITE DÅ . !!
Ha det gött det ska jag ha iaf . :D



Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0