ritat igen.

hej
innan jag åkte på handbolls avslutningen ritade jag .
här har ni bilden
ska snart kolla på melodifestivalen. Men det kommer nog vara skit tråkigt.
Jag gillar verkligen inte låten '' POPULARE '', den suger verkligen men jag gillar
faktiskt Eric saade , han är riktigt snygg .
Jag känner nog att jag endå måste heja på sverige , men det kan hända att jag ändrar till
Norge i med mina lille brödrar är där i från !
Men då måste den vara bra , det kan till och med hända att jag bytar till Finland .
i med mitt efternamn är där i från och vår farfar är finsk . Han är tyvärr död nu. han dog 98 tror jag så ett år senare jag föddes och på min lillebrors födelse dag tror mamma, ( sånt ska man veta men skit saamma)
Jag tycker vi skulle skickat Danny eller Loreen med '' my heart is refusing me ''
en riktigt bra låt . Men vi i Sverige röstar bara på dom snygga, Ibland är vi duma! :(
nu ska jag gå . Hoppas ni gillade min teckning.

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0