Sjuk.

Heyy
Jag är sjuk och är hemma från skolan  , Skulle ha sovit om ULRICA inte skickat ett sms ...
Men hon kunde ju inte veta . :)
Jag mår inte alls bra. Eftersom jag var på stranden i lördes + att jag badade två gånger i svin varmt
vatten men halv kallt i luften .
Har ont i halsen och är super förkyld.
Igentligen skullr jag till Olivia i dag igen men nu kan jag inte.
Men vi kan ju vara varje dag så det får bli en annan dag .

Jag lägger upp lite bilder sen på det i går och på vad jag fick av pappa och jag ska nog göra
en eller några header sen ska jag nog äta lite .
Jag sitter faktiskt och kollar på  90210 på tv 11 , rätt så bra faktiskt :)
Det blir nog ganska många inlägg idag eftersom jag är sjuk och inte har något att göra.

Kommer bilder sen men nu har jag en på mig och söta Olivia.
Vi bjuder på bilden :S



Ha det gött mina bloggläsare. !


Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0