slappar framför tv

Tjena
Jag så super trött men kunde inte sommna om , så jag och Lukas sitter i varsin soffa under täckte och kollar på tv. Gissa vad vi kollar på , DINSEY CHANNEL. HAHHA, ibland kan det vara mysigt att glo på det. hehe.
Idag ska vi till mormor och fira morsdag även om det är i morgon men då ska vi till farmor. Så inget ''va'' ihelgen . Men mamma lovade mig att köra till center syd och så jag fick gå där en liten sväng , och såklart ska jag köpa en ''MORS DAG PRESENT'' men det kunde inte jag säga till henne men jag förstog att hon förstog det men endå . Ska nog köpa något till mig själv.

nu ska jag slappa pch kolla på disney channel. (y)

ha det gött!

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0