vad ska jag skriva här?

Tenixen :)
Nu är jag hemma från matcherna :)
Dom vann en av tre :/
Tyvärr.
Men det första blev det 9-1 till dom, sen 7-6 till något annat lag , sen förlora dom med två bollar . Tyvärr såg jag inte den sista för jag och pappa åkte till novalund då. Jag skulle fota men jag glömde mitt simkort till kameran :S
SKIIIIITT , det var störigt .
Men ja det var väll en rolig dag ,

Snart åker pappsen till WAHINGTON :O
så orättvist . JAG VILL OCKSÅ MED!
Men som jag redan sakt blir det kanske en annan gång eftersom pappas kommpis jobbar på flyg och får ta med kompisar om det blir platser över . Det är + biligare .
Men pappa ska få massor av pengar från mig , han ska bland annat köpa converse till mig och kanske iphone skal men sen blir det kanske något annat , vi får se :)

JAG LÄNGTAR TILL LÖRDAG !





Det lukar skit hos mig .
Bonden har spridigt sånt skit på åkern där jag bor.....



Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0