har lite tråkigt just nu :::::(

Hejsan .
Har ätit nu och sånt men har inget att göra . Alla vuxna pratar och min yngste kusin spelar spel på tv :((
Är den enda tjej kusinsen :((
Men men jag har ju daatorn .
Känns endå lite fel att sitta vid datorn nu för vi har ju som sakt släckt kalas men jag är ju den enda tjejen bland barnen :(
Och jag har bara tre kusiner ..
För hoppnings vis får min kusin kanske barn så småningom för han ska snart flytta tillsammans med sin flickvän i stockholm . Så vi får nog åka up och hälsa på honom !
Men men.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra .
Så jag tog verkligen en super snygg bild på mig .
Haha , ni får en lite mer seriös bild sedan innan ! :)
Puss&kram

Kommentarer
Postat av: KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

allt bra med dig? :)

2011-09-02 @ 23:40:55
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0