A+

Hejsan .
Idag blir det true talent ..
Haha, har precis gjort min läxa med mamma !:)
Kul kul . Kan det mesta nu även läxan till tisdag !
Perfekt . Alltså måste jag inte öva så jätte mycket de andra dagarna utan hitta på något annat!
Imorgon ska ellen med mig heeem . WIHOO. kul kul ..
Måste bara säga en sak . JAG FICK A+ PÅ DE TVÅ SENASTE MATTELÄXERNA !
Snacka om att jag är glad!  (för er som inte vet vad det är är det mvg +)
Hahaa , är super glad nu !
det gör ju att det blir lite roligare att göra matten nu !
Desutom för jag och ellen den på elvens val . Så det är lite roligare att göra den två och två så man kan snacka lite och inte bara sitta hemma och tycka det är svårt när det igentligen är super enkelt.
Nu ska jag kolla på true talent .
Ha en fortsatt bra kväll !
Det får bli en till sån bild. Tycker dom ser så härliga ut . Desutom har jag såklart tagit bilden !

puss&kram

Kommentarer
Postat av: ulliiisss ღ

det e duu som e söööööt!!! <33333

grattis till MVG+ -proven :D <333

2011-08-31 @ 20:52:35
URL: http://ulliiisss.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv. Jo, det är bra. Fast är sjukt trött eftersom jag har extremt mycket pluggande och kom hem från idrottsplatsen för typ en timme sedan. Jag var funktionär på en veterantävling i friidrott och där var en man på 90 år som hoppade höjdhopp!! :) Kram!! :D

2011-08-31 @ 21:31:51
URL: http://notimpossible.blogg.se/
Postat av: ulliiisss ღ

nej jag vet, du e lååångt före!! :D <33333

2011-08-31 @ 21:50:33
URL: http://ulliiisss.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0