att cykla i ösregn är inte alltid kul .

Hejsan .
Kollar på tv nu och har gjort det i ett tag.
Ska snart fixa min spotify lista. Känner att där inte är några av de nya låtarna jag brukar lyssna på ..
Sen ska jag även duscha men där fanns inget balsam men pappa skulle hämta lukas sen så då skulle han köpa det!
Tror faktiskt att vi ska äta mc Dolnads i dag. Mamma ska sova på hotell med jobbet. Hm vet inte riktigt .
Hoppas att det blir det .
Idag när jag skulle cykla hem började det ösregna ..
Men jag hade musik i öronen så det gjorde inte så mycket .
Kan ni gissa vilken låt jag spelade ?
Jo ... ROLLING IN THE DEEP"
Haha , såklart. ÄLSKAR DEN !:)
Haha , jaja , på torsdag ska nog ellen följa med mig hem !
Wihoooo. Roligt roligt.
Nu ska jag kolla lite till på tv sen göra lite spansk gloser.
Jaja.

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: LIENE

Cool bild!

2011-08-30 @ 19:37:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: emilia

ameeeen ändååå! :( <3333

2011-08-30 @ 21:19:03
URL: http://emiliaostlunds.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0