Vaknar av åska , blixtrar och en massa regn :(!

Hejsan .
Uppe redan en LÖRDAG?
Vad är det som händer . Liksom vaknade den tiden jag brukar typ . AAAAAAH
jag som ville ha sovmorgon men skit vad det åskade nu på morognen det är faktiskt över nu och på väg uppåt men skit asså!
Man hör fortfarande lite åska men intre alls lika mycket . 
Och jag hatar verkligen åska och blixtrar. Liksom det kan ju slå ner och det gjortde det ju också . för strömen gick ju
Och våra fönster skakade :(
Jaajaja ,Nu ser man lite ljust från malmö som är påväg hit , Hoppas det stannar hos oss !
TTVVVV FUNKAR INTE IHELLER .
Allt bli så himla fel när det blixtrar och regnar . HATAR DET!
Men nu ska vi inte prata om det tråkiga .
Det gick att sova över med ellen i dag av hennes mamma . Men igår mådde jag inte alls bra men det gick över efter typ tio minuter. Men mamma sa att vi skulle se hur jag mådde .
Men jag mår super bra så jag tror faktiskt att det går !:)
Sen ska jag och mamma kanske åka till lldance studion i kävlinge och kolla på öppethus . Jag och ellen ska ju börja där .
Sen tror jag inte något annat speciellt händer idag.
Haha , två olika strumper :D
Ser otroligt kort ut på bilden . Men jag är lite längre men jag är faktiskt kort!:)


puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0