center syd - Kanske

Hellu
Idag kanske jag och Olivia ska till center syd mest för att kolla . Kommer inte köpa något . För jag har inte fått mina städpengar än och ja .
Igår väntade jag ju på Olivia . Hon kom ungefär vid kvart över nio då jag redan badade med min lillebror . Hihi.
Men hade precis gått up när hon kom men hoppade i dirrekt när hon kom . Sedan badade vi till tio. Mysigt. Efter det gick jag och duschade sen upp på taket och blocka körsbär sen åt vi dom och sedan kollade vi på Dumma mej.
Så såg gårdagen ut.
Just nu sitter jag inne på mitt rum och skriver detta medans olivia är i vardagsrumet och kollar på när brödrarna spelar . Men snart tänkte jag att vi kunde gå ut en sväng !
Det var ungefär allt jag hade att säga.
Justde min mobil FUNKAR FORTFARANDE INTE . Är så arg . Asså jag vill ju sms och kolla på fb från mobilen . DET SUGER verkligen .
Men jag får väll nöja mig men endå ?
Jaja.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: johanna

sv' hehe okej :) kram!

2011-07-10 @ 10:52:34
URL: http://lifeasjohanna.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0