Dagen har varit riktigt tråkig

Hejsan .
Rubriken talar för sig själv.
Just nu fixar jag Moas blogg . Hon har använt bloggplatsen innan och bad mig om hjälp . Hehe
Så , men har ingen aning om hur jag ska göra så det kan ta en stund men ja . Det går bra änså länge .
Idag har jag absolut inte gjort någonting . Sjukt tråkig dag. Har mest kollar runt på datorn och nu kollar jag på film med mamma och mina brödrar (: . Mysigt .
Jjaa . finns tyvärr nte så mycket mer att berätta men ja . Så har min dag sett ut . Har somsakt bara slappat och legat i soffan och duschat sånt mys men blev lite tråkigt till sist ..
Jaja .har även varit själv hemma hela dagen ..
puss&kram

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0