Fladdermus i poolen

Hejsan .
Jag skrev nästan precis ett inlägg till er men när jag skulle gå ut och typ hjälpa pappa att städa poolen öppnar han den saken där ja jag har inte en aning om varför man har det och orkar inte berätta vad det är men ni kommer se det på bilden iaf så öppnar han den så han bara '' oj , en fladdermus '' Jag höll nästan på att dö när jag såg den . Så liten och gullig . SJukt söt ,Fick också bild ! :D
Så har jag bevis men tyvärr när vi skulle ta den vågade ingen så lukas fick göra det men han tappade den så den hänge sig utan för den saken och det fick jag också bild på . Så synd om den . Den skrek och pep sånt sjukt jobbigt ljud men den var så skräckslagen och sen tappade vi ner den utanför poolen (också sårt att förklara). Men den är borta nu och jag vågar inte bada för den är liksom runt vår pool under trädäcket . Är typ skit rädd . Men kommer nog endå bada.
Jag är så lycklig att jag fick bilder !.
Hahaha . Här har ni bilderna
nu kanske ni fattar vad jag menar. På bilden ser man inte att det är en fladdermus .
Men jag lovar att det är det och ni kan se på de andra bilderna ! ;)
ser ni ?
Jag tycker det var riktigt synd om den och på bilden ser man själv hur
den hänger med vingen ;( . Och detta var nog min bästa bild men jag
tycker själv man ser att det är en fladdermus !
sen tappade vi ner den här , bakom poolen ;( . Och nu hittar vi inte den
Lite lustigt att där ligger en sprit flaska och en boll , men palla ;d

Jag tyckte bara ni skulle veta detta. Ha det bra !

puss&kram

Kommentarer
Postat av: z i r r e s ♥

Heej allt bra? :)

2011-07-10 @ 13:13:41
URL: http://zirres.blogg.se/

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0