hay chaparall på onsdag

Hejsan (:.
Kom precis hem från landskrona där vi handlade mat och sånt , men det blev inget till Olivia för vi skulle ju inte till lödde men i morgon ska jag dit innan jag sticker till hennes mamma och firar henne och fotar kattungarna.
Säker jätte gulliga eller vad tror ni ?
haha .
Just nu lyssnar jag på ett års låt - Rasmus Seebach - Natterave -
Sjukt bra , älskar den även om folk säger att den är dålig. Började bara sjunga på den när vi var i landskrona .
Snart ska vi äta sen ska hela familjen mysa framför tv med gottisaker . Haha
Igår sa mamma att hon tyckte magen blivit mindra , haha när jag kollade i speglen tyckte jag det med . Bra va?
Hehe, har inte ätit godis eller sånt på en vecka nu eller jag åt i torsdagen och sen har jag ätit glass men det är ju inte samma sak om man tar en glass lite då och då?
Jag tänkte faktiskt också kolla på film , vi får se kanske blir de det men då får ni reda på vilken .
jaja , Här har ni en lite nya bild jag tog i dag.

--- Var är du nu ?---
-- Jag kallar på dig ---
SÅ GRYMT BRA ÄLSKAR BARA LÅTEN OCH HONOM .
Så här ser min mobil för tillfället ut . Kommer nog ha det så rätt länge .
Är super nöjd med det gillar att bara ha en sida och bilden där bak har jag tagit själv
hehe :S
Nu börjar det lukta gott från köket , MUMS.
Har en sak till att berätta.
Nästa år kanske vi ska campa med husvang i Italien ;o
Så häftigt och en sak till .
SKA TILL hay chaparall PÅ ONSDAG.
Vi känner en som jobbar där ska bli så sjukt häftigt .

Många pussar&kramar av mig till er som läser min blogg . <3

Kommentarer

Läs detta före du kommenterar. :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0